30 oktober 2019

XSAGA & KLM

Hoe viert een koninklijk bedrijf als KLM, dat 30.000 medewerkers kent en meer dan 30 miljoen klanten per jaar mag vervoeren, haar honderdste verjaardag? XSAGA werd aangezocht dit fantastische eeuwfeest mede vorm te geven. Een opdracht van wereldformaat, welke zijn episch centrum kreeg in Hangaar 10 op Schiphol-Oost.

XSAGA & Dutch Food Week

Met méér dan honderd evenementen in het hele land mag de Dutch Food Week een succes heten. XSAGA verzorgde de herpositionering, de nieuwe vorm- en naamgeving en produceerde de persgenererende specials van het landelijke evenement.

XSAGA & Leonardo Royal Hotel Amsterdam

Half oktober opende het fonkelnieuwe Leonardo Royal Hotel Amsterdam haar deuren. XSAGA werd gevraagd om een spraakmakende opening vorm te geven. Wij bedachten het thema ‘Bedtime Stories’ en benaderden Katja Schuurman als host. De rest is geschiedenis.

Heeft u ook wat te vieren of bent u op zoek naar een inspirerend podium om uw merkboodschap live met een publiek te delen? Bel dan met Patrick Roubroeks op 020-5606500, een afspraak is snel gemaakt.