29 oktober 2018

XSAGA & KLM & Rituals

Met de presentatie van ‘The Amsterdam Collection’ lanceerden KLM en Rituals een nieuwe samenwerking. Het Rijksmuseum diende als decor omdat de prachtig vormgegeven lijn geïnspireerd is op de historische collectie van het museum. Vanaf eind oktober vind je deze Rituals producten terug in de meeste KLM-toestellen.

XSAGA & Universal Music

Met de campagne ‘Klassiek voor jou’ wil Universal Music via het platform Classics To Go de toegankelijkheid van klassieke muziek bij het grote publiek vergroten. XSAGA tekende in samenwerking met designbureau Vruchtvlees voor de invulling van de prikkelende activatiecampagne, waarbij wij mensen op straat vroegen naar hun persoonlijke verbinding met klassieke muziek.

XSAGA & Stichting Steun Emma Kinderziekenhuis AMC

Voor Stichting Steun Emma Kinderziekenhuis AMC organiseerde XSAGA het Emma Droomgala 2018; een fundraisingavond in het Hyatt Regency Amsterdam. De plek waar vroeger het oude Emma Kinderziekenhuis was gevestigd. Tooske en Bastiaan Ragas tekenden voor de presentatie van deze droomavond waarbij een fantastisch geldbedrag van 130.000 euro werd opgehaald voor de IC Neonatologie.

Bent u ook op zoek naar een fris concept of een inspirerend podium om uw merkboodschap aan het publiek te presenteren? Bekijk dan zeker bijgaande film of maak een afspraak met Patrick Roubroeks (020-5606500).