29 juli 2019

XSAGA & KLM

Op 29 juni was het precies 100 dagen voor de 100ste verjaardag van KLM, die XSAGA in nauwe samenwerking met KLM mag vormgeven en produceren. Het aftellen werd door president-directeur Pieter Elbers formeel gestart met onder andere Hans Plesman, kleinzoon van de mede-oprichter van KLM Albert Plesman.

XSAGA & Het leukste reisje van Nederland

Tijdens de tweede editie van Het leukste reisje van Nederland konden de bezoekers in het Spoorwegmuseum terecht voor een reis waarbij zeven culturele bestemmingen konden worden afgelegd binnen de muren van één museum. Families werden onder andere ondergedompeld in de wereld van Beeld en Geluid en konden creatief aan de slag in het Cobra museum. Men reisde terug in de tijd met het Rijksmuseum van Oudheden, om uiteindelijk bij de eindbestemming met Rob en Emiel een magische reis te beleven.

XSAGA & Etos

Voor de Pak je Zomer campagne produceerden wij een opvallende `Etos Zomer Automatiek’ die wij dwars door heel Nederland disruptief in het straatbeeld plaatsten. De achteloze bezoekers konden hier handige producten van Etos uit de muur trekken en kregen bovendien speciale tips voor de zomer waarmee Etos haar klanten veilig en goed voorbereid op vakantie stuurt.

Heeft u deze zomer of in de periode daarna wat te vieren? Of bent u op zoek naar een inspirerend podium om uw merkboodschap live met het publiek te delen? Bekijk dan zeker bijgaande film of maak een afspraak met Patrick Roubroeks (020-5606500).