05 juli 2018

XSAGA & Het leukste reisje van Nederland

Tien dagen lang konden mensen in het Spoorwegmuseum kennismaken met een unieke tocht langs zeven culturele bestemmingen tijdens ‘Het leukste reisje van Nederland’. Alle bezoekers kregen bij binnenkomst een paspoort waarmee de reis kon beginnen. Bekende Nederlanders als Freek Vonk en Sacha de Boer hielpen de reiziger tijdens deze unieke ontdekkingstocht op weg naar de eindbestemming waarin Mondo Leone de bezoeker meenam in de finale bestemming ‘de ultieme trip’, de verticale reis die je in je hoofd maakt wanneer je je openstelt voor kunst en cultuur. Heeft u ‘Het leukste reisje van Nederland‘ dit jaar gemist? Geen paniek volgend jaar vertrekt er weer een nieuwe reis!

XSAGA & George

George zoekt personeel. Maar wie is George? En wie ben jij? Deze twee vragen stonden centraal in de wervingscampagne waarbij horecaketen George op zoek gaat naar nieuwe collega’s. XSAGA tekende voor creatie en concept en Sander Stoepker voor het beeld.

XSAGA & Eneco

Op 21 juni nam Jeroen de Haas ten overstaan van zijn gewaardeerde collega’s afscheid als CEO van Eneco. XSAGA werd gevraagd om een deel van de inhoudelijke productie te verzorgen, waarbij een live performance van Buurman en Buurman bij velen een blijvende glimlach achterliet.

Bent u ook op zoek naar een inspirerend podium om uw merkboodschap te presenteren of heeft u iets te vieren? Bel dan met Patrick Roubroeks via 020-5606500. Een inspirerende afspraak is dan snel gemaakt!